چگونه بعد از یک بیماری سخت خانه را تمیز کنیم؟ | سری دوم
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

حمام
در حمام ها مناطق زیادی وجود دارد که مشکل دارند و فقط در صورت بیماری کسی تقویت می شود. استفراغ و اسهال می تواند ذرات ریزی را در همه جا به جا بگذارد که باید پاک شود.

از پاک کننده ضد عفونی کننده به طور مکرر در موارد زیر استفاده کنید:

دستگیره ها ، صندلی ها و درب های شستشوی توالت
دستگیره های سینک و دوش
سوئیچ های روشنایی
دستگیره های در
سطل آشغال ها
کفهای نزدیک توالت
لوله ها و لوازم بهداشتی خمیردندان در طی بیماری استفاده می شود
حوله دستی را مشخص کنید که فقط توسط شخص بیمار استفاده شود و حوله دستی را حداقل روزانه عوض کنید یا در حین بیماری به حوله کاغذی بروید. حوله های حمام و دست و فرش حمام را باید در آب داغ شسته و با حرارت زیاد خشک کرد تا باکتری ها از بین بروند.

هنگامی که بدترین وضعیت گذشته است ، مسواک فرد بیمار را دور بریزید و نگهدارنده مسواک را با مواد ضد عفونی کننده بشویید.

فرد ضد عفونی کننده حمام است
صنوبر / فیونا کمپبل
مناطق زندگی
حبس کردن یک بیمار بیمار - خصوصاً کودک - در اتاق خواب دشوار است. آنها می خواهند هنوز عضوی از خانواده باشند.

برای جلوگیری از آلودگی روتختی و لوازم جانبی ، مبلمان را با ملحفه یا پتو قابل شستشو بپوشانید و مرتباً عوض کنید. بالش های تزئینی را برداشته یا با روکش های بالش قابل شستشو بپوشانید.

مرتباً سطوح سخت مانند تلفن ها ، کنترل از راه دور ، کلیدهای روشنایی و دستگیره های در را پاک کنید. اگر از یک بازی رومیزی یا اسباب بازی برای سرگرمی بیمار استفاده شده است ، باید آن را با یک ضد عفونی کننده تمیز کنید. میزهای قهوه یا میزهای کناری را که غالباً لمس می کنید فراموش نکنید.

شخص در حال پاک کردن کنترل از راه دور است
صنوبر / فیونا کمپبل
آشپزخانه ها
برای جلوگیری از انتشار باکتری ها و میکروب ها به دیگران ، فرد بیمار نباید وظیفه تهیه غذا برای بقیه اعضای خانواده را بر عهده داشته باشد. حتی شستشوی دقیق دستی ممکن است برای محافظت از دیگران ، به ویژه در برابر بیماری هایی که به راحتی از طریق ویروس آلوده می شوند ، نباشد

در صورت شستشوی دستی ، کلیه ظروف و ظروف مورد استفاده اعضای خانواده آلوده باید با حرارت زیاد در ماشین ظرفشویی اتوماتیک شسته یا در محلول ضد عفونی کننده (1/2 فنجان سفید کننده کلر به یک گالن آب) آغشته شوند.

سطوح سخت - جداول ، پشتی صندلی ها ، دستگیره های یخچال ، و سخت افزار کشو و کابینت را فراموش نکنید - باید مرتباً با دستمال های ضدعفونی کننده و اسپری پاک شوند. به یاد داشته باشید که اسفنج ها را نادیده بگیرید و از حوله های کاغذی قابل پرتاب یا پارچه های نخی قابل شستشو در آب داغ استفاده کنید.

ظروف لود شده در ماشین ظرفشویی
صنوبر / فیونا کمپبل
ماشین ها
مسافر باشید یا راننده ، سفر به پزشک یا داروخانه می تواند ویروس ها را در اتومبیل باقی بگذارد.

پس از یک سفر ، چند دقیقه طول بکشید تا فرمان ، دستگیره های داخل و خارج درب ، کنترل داشبورد ، دربازکن درب گاراژ و کلیدها یا دکمه های کلید را پاک کنید.

اگر کودک در صندلی اتومبیل دارید ، بسیار مهم است که پوشش را بشویید و هر گوشه و گوشه ای را با اسپری ضدعفونی کننده یا دستمال پاک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: